# Himlen ser så praktfull ut från marken

Hej alla mina fanz!

Jag förstår att ni sitter som på nålar där hemma och väntar på en rapport angående mitt aktuella hälsotillstånd. Eftersom jag inte är den som är den så kan jag ju berätta för er, mina trogna läsare, att i förmiddags runt kl. 10.52 så kaskadspydde jag blåbärssoppa. Ja mina vänner, det såg ut precis som det blodbad ni nu föreställer er i era små huvuden.

Vet inte riktigt vad som pågår i min kropp men min kära Maja a.k.a. Dr House (riktigt dålig liknelse) föreslog att det kan vara en magbacill. Men fanz, ligg nu inte sömnlösa för min magbacills skull. Det bör gå över till världsboksdagen på måndag.

Nu har jag en mycket livsavgörande fråga. Ni vet i Love Actually när Bill skiter i Elton Johns julfest och åker hem till sin tjocke manager. Menar han att han är kär i honom eller är det någon sorts svårtolkad ironi? Det är så synd att dom hostar bort det ifall det är äkta kärlek... Nåja, nu ska jag se klart på när Hugh Grant knackar dörr.

/Cupid - kärleksguden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0