# göteboorg

Hejhoppp! Här sitter jag i vår lägenhet i Göteborg. Alldeles ensam i en ny stad waaah. Men på onsdag kommer Maja och innan dess ska jag börja jobba och allt sånt så det ska nog gå bra ändå... Saknar redan mina kattjävlar så det gör lite ont. Lär mig förhoppningsvis leva med det så småningom. För de stackars satar som inte redan har full koll på mitt liv så blev alltså detta lösningen på mitt vadskajaggöranudåproblem, Göteborg. Hyr en lägenhet av Ellos farbror och ska jobba 60 % hemma hos en familj med städning/tvättning/barn/hundar. Utöver det ska jag barnvakta lite kvällar och helger + plugga på 25 %. En kurs som heter något så spännande som genus i litteratur och medier. Kan bli sköj tror jag. Det ända som egentligen oroar mig är hundarna men det ska jag väl klara av... Den som lever får se helt enkelt hehe. Som sagt kommer Maja om några dagar också och med tiden även Johannapanna. Har jag riktig tur flyttar Elojs också hit. Hösten ser ljus ut alltså. Än så länge är jag bara nervös för mitt jobb. Jajja det ordnar sig. Nu ska jag packa upp lite mer av alla ton med prylar jag släpat med mig hit. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofäj

Eeyy fan va kul! Kursen lät btw asspännande du får berätta hure går med den okeeej! Tid för en skype/facebook date snart?! Manligkram med klapp på ryggen

2012-08-20 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0