# du e den finaste jag mööött

KÄRA familjen *Rudolf Anderrson-röst*
 
Whagawhaga. Här i Göteborg har vi nu mer snö. Flera centimetrar faktiskt. Vi känner oss stolta och nöjda med denna prestation. Har firat med att sjunga till Carola framför en fläkt en stund. Kändes bra gjorde det!
 
Jaa och annars då? Har fan inte ett skit o säga. Har glömt bort hur man bloggar. Kanske kan berätta vad jag har ätit idag. Måste ju vara intressant. Yoghurt, müsli, tonfiskmacka, mer yoghurt, mer tonfisk, äppeljuice, knäckemackor. Får heller inte glömma chokladen jag köpte på lidl för 10 spänn tidigare idag. Muy bien som man säger på Mallorca!

Nu ska jag ta mitt kaffestinna huvud och bege mig mot min säng. Fast först ska jag försöka krypa ner mellan Jo och Maja en stund och fisa lite.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0