# blogga var det

Befinner mig på Bohus-Malmön just för tillfället. Mitt lilla paradis på jorden hehe. Ganska kasst väder om jag ska vara ärlig men mitt i all min lediga tid är det ändå härligt att få lite RIKTIG semester. På läsa-böcker-dricka-vin-bada-i-havet-äta-musslor-och-räkor-nivån. Ikväll har jag suttit själv på balkongen och druckit rosé och läst bok. Kände mig hemskt vuxen.

På framtidsfronten händer det dock mer grejer. Verkar nästan ha fått jobb (som verkar kalas) i Göteborg och en lägenhet tror jag också att vi har. Ska bli helt underbart att flytta från min hemmaröra och få sköta sig själv så att säga. Det enda som oroar mig är att vi kommer bo typ 50 meter från systemet. Blir fan inte lätt att spara pengar då hehe.

Nu ska jag bege mig lite djupare in i min rosédimma och fortsätta läsa. Nomnomnom.


Campingtripp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0