# här sitter jag och dricker en rekordelig



Jaa det gör jag. En sjunolla till och med, inte fy skam en sån här lördag. Jaha tänker ni, nu passar det att skriva lite igen. Jo men ser ni att det gör det faktiskt. Jag gör som jag vill jag är som jag vill jag sjuuuunger när jag vill, sjöng dom i en barnsång jag nog lyssnade på lite för mycket i min ungdoms dagar.

Nåja, zlut på znacket! Det pissregnar tydligen hela tiden den här sommaren MEN det hindrade inte mig, Brallan och JG från att sitter under mitt parasoll och dricka vin och käka pastapesto i torsdags. Det hindrade inte heller mig och Maja från att ta vårt hederliga fredagsvin på Ågatan. Och inte fan hindrar det mig och JG från att gå ut och slå klackarna i taket idag heller. Vi står upp mot regnet!!

Nu ska jag steka en chorizo till Jobo och dricka lite mer rekordelig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0