# o så blev det juli

Nåja well well. Min ekonomiska situation den här sommaren är fan inget vidare men vad ska man säga? Fritid har jag ju i alla fall...

Har haft jädrans fina dagar nu på sistone. En smällfet utgång i fredags kväll. Såg tydligen ut nåt i den här stilen:



Japp och i lördags hade vi en lugn och fin kväll hemma hos Maja. Vi grillade och pratade gamla minnen med Majas mamma och hennes vän. Jädrans mysig kväll. Har så trista bilder men den här såg rätt fin ut i alla fall:




Yes och igår tog jag en fika med Hanna på stan innan jag vinkade av henne på tågstationen. På kvällen kollade vi på fotboll hos Elofis och lite så. Som sagt en hel massa jädrans bra dagar alltså. Nu ska jag ut och promenera med Åsa.

Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0