# piss änd löv

I torsdags så begav vi oss till Peace and Love för att utnyttja vår gratisdag och få se Mumford and sons. Jag och Elojs hämtade upp Hanna, Kalle och Manne i Katrineholm och sen körde vi bil i en massa timmar.

Jag som bara har varit på lilla lilla Emmaboda och förhållandevis lilla Hultsfred fick en skaplig chock när vi kom till Borlänge. Att man till på köpet var halvnykter bidrog väl med sitt också. Sjukt mycket pissfulla brudar i sånna där superkorta shorts ni vet. Förstår inte heller tjusningen i att behöva gå två mil mellan camping och festivalområdet men OKEJ. Det hade kanske varit bättre om man hade varit där på riktigt.

Det var i alla fall himla kul att få se Mumford and Sons och trots att jag trodde att mina fötter skulle skrumpna för att de gjorde så satans ont så orkade jag och Hanna hela Lalehs spelning. Hon var kanske det mest gulliga men flummiga jag har sett. En intressant kontrast till Svenska Björnstammen som hade kastat lök på publiken nån timma innan hehe.

På natten sov vi några timmar i en bil på en parkeringsplats nån stans tills vi blev bortkörda. Sen släppte vi av grabbsen i Stockholm och tog med oss Hannapanna hem till Linköping. En kort men intensiv festivalupplevelse alltså!

Dom här bilderna är ju ett jävla skämt men så blir det när man är för lat för finkameran.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0