# supersammanfattaren

Hej hopp! Det här blir ännu ett jädrans veckoinlägg men SKITSAMMA. Det görs ju av en anledning i alla fall. Här ska minsan inga minnen gå till spillo!

I tisdags tog jag en dag själv på Hackelboö. Ibland får jag lite tid-för-mig-själv-ryck och det här var ett sånt tillfälle. Låg på en klippa och lyssnade på musik hela dagen. Lyckades givetvis somna i solen också så jag har gått runt med en näsa som sett ut att vara sponsrad av vänsterpartiet. Hur som helst var det en underbar dag.

Igår gick åt till att köra fram och tillbaka till Julita för att hämta min systeryster och Hjalmar. Träffade mr Bruno Uggla 4 år som var i en klass för sig! På kvällen tog jag en fika på George med Maja, som vanligt så att säga.

Idag har varit en lång dag. Har i alla fall fått en ny klänning och invigt den på Ågatan med Maja och Jo och en flaska vitt. Så nu sitter jag här i mitt kök, lite salongs och käkar pyttipanna. Fint skare va!

Helgen ska spenderas i Västervik på min mors konstutställning. Kan gå hur som helst men Västervik är ju fint i alla fall. Nu ska jag packa. Puss



Här är min favorit bland alla satans lergubbar: Ångest. Passande haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0