# koftaaakormaaa

Hallå där! KÖP BLÅBÄR!

Det är svårt det här med blogging alltså. Så himla lätt att glömma... Hur som helst mina damer och herrar så har jag ägnat mig åt sånahär ledighetssysslor de senaste dagarna. Igår var jag i norpan och ägnade mig åt lite finkultur på konstmuséet. Utställningen Förnuft & Känsla som förresten är gratis och absolut sevärd. Men jag har liiite svårt att förstå mig på konstverk av typen: Grön skärm och dieseltank som såg ut precis som det hette: En grön skärm med en dieseltank på baksidan. Skitsamma, gå dit om ni är sugna påt.

På kvällen tog jag mig en prata-framtids-fika med Elojs, Jo och Susie. Eftersom Susie är en sån där engelsman så fick detta göras på engelska för att inte tråka ut henne totalt. Lät ungefär såhär från mitt håll:
- Ehhh yeah.... So.... Yeah... Hrm.... Whått du ju wånt to do in jår fjutjör? Yeah okay... Yeah...

Idag däremot har jag spelat sims TROTS solskenet. Nästan helgerån när dagar som denna är så sällsynta. Men det var värt det. Skapade en ny karaktär som heter Jani Punani och är superpumpad. Sen dök Jo upp och så småningom Malin och Maja också. Vi lagade lite indiskt och satt och tryckte i oss det på altanen sen. Nu dör jag mätthetsdöden. Fina tjejer det där i alla fall.

Men nu ska jag ta och hoppa i säng för imorgon ska vi roadtrippa till Borlänge och kolla på Mumford & Sons och Regina Spektor (extaaaaaas). HIPP HURRA!

Eftersom en äkta bloggare alltid levererar lite schyssta foton så får ni en bild på min lunch från häromveckan. Borde egentligen ha en matblogg med tanke på hur mycket mat jag lagar nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0