# Midsommar och lite så

Har varit helt död efter Hultsfred och jag har fortfarande inte blivit av med min postfestivalförkylning. Var ganska mör på midsommarafton också men jag gjorde mitt bästa för att orka mät och det blev himla trevligt. Eftersom alla är försvunna/bortresta/upptagna/jobbar så firades det hela i en mycket liten skala tillsammans med en mycket liten skara (hehe). Jag, Jo och Mallanbrallan satt i Jos trädgård hela dagen och kvällen. Tillverkade midsommarkransar, grillade, drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Vinglade hem på min cykel ganska tidigt men var urnöjd ändå.

Här är två fina bilder på kalaset. Egenhändigt snodda från Mallo the Brallo.




Kommentarer
Postat av: Themaallson

Kul! Jädrans jäklarns kul att the best bloggers is back!

2012-06-27 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0