# goder morgon mitt herrskap

 
Godmorgon kära vänner. Jag sitter i ett regnigt Göteborg (näe ingen snö HÄR inte) och tuggar på min macka. Jävligt god faktiskt. Passade på att köpa skinka nu när mina vegetariska kombos inte är här. Jag har dock fått ett frukostdilemma. Hinner aldrig äta lunch på dagarna och har därför en ide om att jag ska käka lite extra frukost för att inte bli så jädra hungrig sen. Det hela har resulterat i att jag sitter och tvångsmatar mig själv med en mackjävel till. Nu börjar jag må illa av bara tanken av frulle. Fint jobbat associationshjärnan!!
 
Varför bloggar du ditt jävla pucko? Sitter ni kanske och tänker nu. Då kan jag tala om för er att jag har köpt mig en ny dator. Ja det är sant. Den är champagnefärgad. Slå det du blondinbella (jag vet att du läser)!!!! Näe men jag är ju big fan of webkameror och man behöver ju nånstans att göra av sin fantastiska 1,3-pixlars-konst. Varför då inte damma av sina gamla deppblogg?
 
Nähääää. Nu ska jag göra nåt åt min tjusiga morgonfrilla och sen bege mig mot jobbish och hundarna.
 
 

Kommentarer
Postat av: The man in the forest S T J Ä R N O R P.. You can never now!

Trevligt att du har kommit på en lösning ang frukost/ lunchen jag har varit lite orolig för de! Sen ännu trevligare att du köpt en champagnedator,,, det låter veeekligen festligt!! Men det trevligaste är ändå att du tänkt upptaxera bloggen! Kul, bra initiativ! Puss och kram

2012-11-27 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0