# huvudvärk kan komma plötsligt

Hej hopp superbloggarn här!
Det rullar på här i Göteborg. Har haft långhelg och min systeryster här. Käkade indisk mat (fick 3 av 5 currys) och rände runt på stan en sväng. I lördags morse åkte hon hem och jag genomgick en snabb livskris pga. ensamhet hehe. Maja är i linkan så jag lever solokvist här i vårt casa. Har som tur är haft några hundra miljarder sidor Strindberg att läsa den här helgen så helt sysslolös har jag inte varit.
 
Idag har jag gått ungefär 32,8 mil. Gick till jobbet i morse (skulle städa och bädda sängar innan familjen kommer hem från Weekend i Paris...) och sen har jag hängt med Lisa. Åt en mycket god macka på ett mycket trevligt fik i en mycket mysig stadsdel. Gjorde systemetpremiär och gick en runda på Lidl också. Påväg hem drabbades jag av akut megahuvudvärk. Min panna har växt 10 storlekar, hoppas verkligen inte att jag kommer se ut såhär för alltid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0