# så blev det höst igen, det trodde man aldrig

Hallå där!
 
Satte ihop ett sånt här trevlig collage som kan få illustrera mitt liv senaste veckan. Var ju hemma i Linköping förra helgen. Fantastiskt att få träffa mina tösabitar igen, bara Hanna som fattades den här gången! Det var en fin helg i alla fall (bild 2). I veckan har jag jobbat som vanligt. Har väl nämnt hur bra jag trivs hehe? Så bra att jag stannade kvar i fredags kväll och bakade makroner (?) med Andréa. Sjukt trevligt (bild 3)!
 
Fredagsnatten spenderade vi på någon sorts indiedisco med Lisa och Ebba. Drack drinken Hulken (bild 1) och slog ner två dörrvakter. Sen snurrade Maja och jag runt på stan och försökte ta reda på var vi skulle gå. Slutade med att vi hade efterfest på balkongen med en random. Kan inte bli bättre va?
 
Idag har vi segat och förkovrat oss i vår egen bakisodör. Var i Haga och fikade med Majas kompis Julia också (bild 4). Käkade chokladboll och frös lite. Höst är ju så myyysigt...
 
Ganska trevlig vecka i alla fall och tror veckan som kommer har potential den med. Soffelito kommer hit och kanske Elofis också om vi har tur. Fullt hus alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0